czwartek, 7 lutego 2013

Drink White Russian

Wczoraj na blogu był klasyczny drink Black Russian. Dziś jego zmodyfikowana wersja, która klasyczny drink on the rocks, przemienia w równie znany digestif. Istnieje wiele wersji tego drinka - wszystkie jednak polegają na dolaniu do składników Czarnego Ruska dodatku mlecznego. Ja wybrałem wersję z mleczkiem skondensowanym, do którego mam słabość od czasów, gdy miałem metr wzrostu. Powszechniejsza wersja przewiduje dodanie zwykłego mleka. Znany również jest White Russian z bitą śmietaną, Anna Kournikova's Russian - z mlekiem 0 %, czy też Blind Russian - w którym śmietanę lub mleko zastępujemy likierem Baileys, o którym pisaliśmy już tutaj, przy okazji przepisu na drink na gorąco, który również szczerze polecamy na tą pogodę :P

White Russian

Składniki:
60 ml wódki
30 ml Kahlua
50 ml mleczka skondensowanego (niesłodzonego)

Do wypełnionej lodem szklanki do whisky przelać najpierw likier, potem wódkę. Całość dopełnić mleczkiem skondensowanym. Lekko zamieszać.

за здоровье!

2 komentarze:

  1. Jakoś nie mogę się przekonać do alkoholu z mlekiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogłam, ale wyszło zaskakująco dobre (pewnie z powodu kahlui)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...